|
||||||||||||||||||||||||||
Розташування Школа-інтернат розташована на півдні міста Амвросіївки в мальовничій парковій зоні площею 8,0725га. Державний акт на право користування земельною ділянкою зареєстрований Амвросіївським районним відділом земельних ресурсів. Утворення Амвросіївська школа-інтернат була утворена як школа-інтернат 3 серпня 1961 року. Як школа-інтернат для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, розпочала свою роботу у вересні 1980 року. До 1991 року знаходилася у підпорядкуванні Амвросіївського районного відділу освіти Донецької області. З 1991 року перейшла у підпорядкування управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації. З 01.09.2009 року та по теперішній час назва школи – Амвросіївська загальноосвітня школа-інтернат 1-Ш ступенів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. У школі обладнано У школі обладнано: 10 класних кімнат, 12 навчальних кабінетів, 54 спальних, 18 побутових кімнат, 3 майстерні, 2 логопедичні кабінети, Літературно-Пушкінський музей, етнографічний музей "Світлиця", кабінет інформатики та обчислювальної техніки, кімната психологічного розвантаження, бібліотека, відеозал, ігрові кімнати, відповідні медичні кабінети, харчоблок. Створені належні умови для комфортного проживання дітей - обладнано 13 побутових кімнат, 54 спальні кімнати, кімнати гігієни з душовими кабінками, рекреаційні зони з відео- та аудіоапаратурою. Наша гордість Гордістю школи є Зинов’єв Олег, випускник 1986року. Він багатократний чемпіон України, трикратний чемпіон СНД, чемпіон Європи і світу з кікбоксингу. Актуальні питання Актуальним питанням сьогодення є проблема соціалізації шкільника в сучасному світі. Тому останнім часом педагоги та психолог наполягають на більш тісному зв’язку навчання з життям, на формуванні якостей особистості дитини з метою адаптації та інтеграції її в нові умови соціально-економічного розвитку України. О сайте Цей сайт створено за замовлення адміністрації Амвросіївської загальноосвітної школи - інтернат. |
|
|||||||||||||||||||||||||